De krant die je leest van A tot Z
Dinsdag 21 Mei, 2019

vrijdag 20 december 2013

Nieuws:

Week van positief denken: wat is uw goede nieuws?

Door: Redactie

Wat een treurnis in de wereld. En ook op deze website zien we in de reacties vaak een negatieve teneur. Alsof onze lezers het nieuws (lokaal) door een donkerkleurende bril zien (of willen zien). Met enige regelmaat vragen wij u op deze website om uw positieve nieuws (groot of klein) met ons te delen. Gebruik de reactieknop en laat ons genieten van de nieuwtjes waar u opgewekt en blij van wordt. Als tegengif tegen de narigheid die het dagelijks nieuws ons brengt. 

Help de redactie en andere lezers aan een warme opstap naar kerst: reageer positief tot en met 24 december! Gebruik de reactieknop onderaan de pagina. Dank u.

Week van uw positieve nieuws loopt tot en met 8 juli 2012.

Week van uw positieve nieuws loopt tot en met 24 december 2013.

 

9 reacties

Bob zegt:

Die positieve week begint in ieder geval met een lekker zonnetje!

20 december 2013 om 10:48
ik zegt:

Ik probeerde laatst wat te delen maar de reactie kwam er niet door.

Dus uuh nee !

20 december 2013 om 11:13
ik zegt:

Misschien heeft zuchtje iets positiefs te melden !

20 december 2013 om 11:13
Paul van Weringh zegt:

Week van uw positieve nieuws loopt tot en met 8 juli 2012.???????

Note redactie: Was foutje, die tekst is nog van vorig jaar. We passen het aan.

20 december 2013 om 13:00
H. Pastoor zegt:

Genieten van mijn zondagse rust! Dan verwacht ik niet een gemeentegids in mijn brievenbus (net bezorgd!) en in het centrum helaas ‘koopzondag’.

22 december 2013 om 13:59
Henk D. zegt:

Zondagochtend vroeg een heerlijk rondje hardgelopen en direct daarna naar ForumImages in Groningen om de prachtige film “like father, like son” te zien.

22 december 2013 om 16:45
Anita zegt:

Zes berichten waarvan twee positief. Chapeau…

Genieten van de beelden op TV Noord van de Voedselbank-actie.

23 december 2013 om 13:30
Peter Hidding zegt:

Ik ben blij met deze oproep, helaas maar voor een week, bedoeld om daarna weer vrolijk verder te kunnen met zeuren?

23 december 2013 om 14:22
Harrie zegt:

Ben dagelijks blij dat wij en kids gezond van lichaam en geest zijn. Dat de natuur om ons heen groen is en we ons kunnen verbazen en verwonderen van het kleine om ons heen.
Een tip: Je bent niet geliefd om wat je doet.
Je bent geliefd om wie je bent.
Eerlijk en oprecht

24 december 2013 om 10:19

Wilt u reageren?