Nieuws:
De lente is gearriveerd!
Door: Redactie
Goed nieuws, Koning Winter is overwonnen. In de gemeente Haren zijn steeds meer aanwijzingen te vinden, dat het voorjaar ook werkelijk is gearriveerd. Krokussen te kust en te keur, mensen over een hark gebogen in hun tuinen en fietsers met een recreatieve uitstraling. Dit weekend of enkele dagen eerder heeft een ooievaars-echtpaar domicilie gekozen aan de Hoornsedijk, waar een nest voor hen was gebouwd door mensenhanden. Harm Jan Verweij, die je altijd met fotocamera door de natuur ziet fietsen, heeft ingezoomd op dit tafereel. De vrouw des huizes richtte het nest in terwijl de heer des huizes in de buurt aan het fourageren was.


1 reactie