Peiling over geluidsschermen
Langs de spoorbaan Haren-Glimmen worden geluidsschermen geplaatst. Momenteel worden bossages langs de spoorsloot bij Scharlakenhof verwijderd. Reeds enkele jaren geleden zijn de plannen voor de geluidsschermen aan omwonenden gepresenteerd. De gemeente Haren kon geen milieuvergunning afgeven voor de NS/ProRail, omdat deze waren aangescherpt. Geluidsoverlast moet nog beter worden bestreden.
Wat vindt u van de schermen? Mooi, lelijk, nuttig of onzin? Geef anoniem uw antwoord links op deze pagina en u ziet hoe anderen erover denken. Dank u.
5 reacties