Woensdag worden geen containers geleegd in de gemeente Haren – lees meer…
Ook vandaag worden geen vuilcontainers geleegd in de gemeente Haren. Dat is het gevolg van de ijzel. Het besluit is genomen door de gemeente Groningen, die in Haren vuilnis ophaalt.
Wie vandaag de grijze container aan de weg had moeten zetten kan dat nu alsnog volgende week doen. Wie vandaag de groene container aan de weg had moeten zetten kan dat over twee weken weer doen.
3 reacties