Nieuws:
Loods in Essen afgebrand
Door: Redactie
Gisterochtend rond 9.00 uur moest de brandweer uitrukken naar een felle brand in een loods te Essen (gehucht tussen Haren en Groningen). Er kwam veel rook vrij en de loods is verloren.
De indruk bestaat dat de brand is ontstaan door een houtkachel. Ook de brandweer van Groningen rukte uit en hielp met het (na)blussen. De brand stak een spaak in het wiel van de gladheidsbestrijders in Haren. Een aantal medewerkers van deze dienst is ook bij de vrijwillige brandweer en moest de strooiwagens verlaten voor de uitruk naar Essen.
Foto: Sander Graafhuis.
Geen reacties