Afvalcontainers Haren worden vrijdag tóch geleegd
De milieudienst Groningen, die in Haren afval ophaalt, heeft haar plan vandaag herzien. Eerst werd gemeld dat vrijdag 8 januari geen containers in Haren worden geleegd. Dat gaat nu dus toch wel gebeuren.
De dienst meldt het volgende:
Vanaf vrijdag 8 januari halen we weer afval op. Dat doen we voor alle adressen die volgens de afvalwijzer op vrijdag aan de beurt zijn, alleen niet in de straten waar het nog te glad is om veilig te kunnen legen. Naar verwachting kunnen we morgen in de meeste delen van de gemeente aan het werk.
Grijze container
De inzamelronde voor de grijze container gaat op vrijdag volgens het schema in de Afvalwijzer. Alleen in die straten waar het nog echt te glad is om veilig te legen, slaan we de inzameling over. U kunt uw grijze container dan volgende week aan de weg zetten op de dag dat uw groene container aan de beurt is.
Groene container
De inzamelronde voor de groene container gaat op vrijdag volgens het schema in de Afvalwijzer. Alleen in straten die nog te glad zijn wordt de groene container vrijdag niet geleegd. De volgende inzamelronde staat aangegeven op de Afvalwijzer.
Grofvuil
Is afgelopen week uw grofvuil niet ingezameld vanwege de gladheid? Maak hiervoor een nieuwe afspraak.
https://gemeente.groningen.nl/afvalwijzer/groningen
Geen reacties