Stichting Dorpskerkconcerten verliest bevlogen voorzitter – lees meer…
Harenaar prof. W.G. Mook uit Haren is deze week overleden. Hij was sinds twintig jaar voorzitter van de Stichting Dorpskerkconcerten in Haren.
Namens de stichting wordt met droefheid op zijn overlijden gereageerd: “Wim Mook heeft een kleine 20 jaar richting gegeven aan de Harener Dorpskerkconcerten. Hij deed dit, zelf een uitstekend pianist zijnde, met grote inzet en kennis van zaken.”
1 reactie