De krant die je leest van A tot Z
Donderdag 25 Juni, 2026
Deze post is bekeken 169 keer.

vrijdag 19 februari 2016

Nieuws:

Voormalige wasserij Bouwman Haren gekraakt

Door: Redactie

Het pand van de voormalige Wasserij Bouwman aan de Kromme Elleboog in Haren is gekraakt door een groep Groningers. Zij hebben de eigenaar van het pand, dat al jaren leeg staat, meegedeeld dat er als een goed huisvader voor zullen zorgen. De eigenaar overweegt nu een kort geding om de krakers uit het pand te krijgen, zodat het verkocht kan worden.

De gemeente houdt de situatie in de gaten met het oog op de volksgezondheid, omdat in het pand asbest zit.

1 reactie

Hendrik de Vries zegt:

Een voormalige (chemische) wasserij waar ook nog es asbest in zit. Geen gezonde omgeving lieden!

Wilt u reageren?




Wij plaatsen alleen inhoudelijke reacties. Reacties met voornamelijk slogans en kreten worden niet gepubliceerd.