De krant die je leest van A tot Z
Zaterdag 27 Juni, 2026
Deze post is bekeken 96 keer.

dinsdag 15 maart 2016

Nieuws:

Kraker Wasserij Bouwman vertrekt vandaag uit pand

Door: Redactie

De kraker die sinds november woonde in de voormalige wasserij Bouwman aan de Kromme Elleboog gaat vandaag weg. Hij heeft al een volgende locatie op het oog, waar hij vermoedelijk de komende nacht zal verblijven. Ook daar zal hij het huis kraken. De man is niet uit op confrontatie en heeft naar eigen zeggen een goed contact met de eigenaar van de voormalige wasserij.

Hij leeft tussen oude ketels en werkbanken. Het pand ademt de vergane glorie van een ander tijdperk. Hij zegt dat het pand gevaarlijk is, er zitten scheuren in de muren.

Geen reacties

Wilt u reageren?




Wij plaatsen alleen inhoudelijke reacties. Reacties met voornamelijk slogans en kreten worden niet gepubliceerd.