Zo kan het ook, of niet? Lees meer…
Onze webfotograaf trapte even op de rem toen hij dit tafereeltje zag. Een container aan de Viaductweg in Haren die door de eigenaar tot over de rand is volgeladen. Dat mag niet en de container zal waarschijnlijk niet worden geleegd. Maar de open klep zegt nog iets meer: ik heb maling aan spelregels. En als dan de open klep ook nog etensresten uitbraakt die feitelijk in de groene container horen….
We weten in ieder geval dat deze familie bami op het menu had staan.
10 reacties