Peiling over Haren-Noord
Het was een strijd van jaren, tot aan de Hoge Raad. Maar nu wordt er volop gebouwd langs de Oosterweg in de wijk Haren-Noord. Nu komen de verhalen van mensen die er wonen en nu kun je met eigen ogen zien wat voor wijk dit wordt.
Vindt u de nieuwe wijk een aanwinst voor Haren? Geef anoniem uw mening rechts op deze homepage en u ziet direct hoe anderen hebben geantwoord. Dank u.
5 reacties