Observaties van een dorpsgenoot: Fietspad langs kanaal…
Door: haweha
Door het aanbrengen van nieuwe beschoeiing langs het Noord Willemskanaal ten noorden van de Meerwegbrug is het fietspad langs het kanaal behoorlijk verzakt. Echter, er wordt hard aan gewerkt om dit pad binnen twee weken weer te herstellen zodat het weer open gesteld kan worden. Dit houdt tevens ongetwijfeld in dat het fietstunneltje onder de A28 binnenkort weer opengesteld kan worden. En dat is maar goed ook want menigeen is ter plaatse in de problemen geweest, zelfs zodanig dat sommige fietsers via de afrit van de snelweg de Meerweg bereikten.
De aannemer moet de beschoeiingswerkzaamheden tijdelijk staken om de pleziervaart in het kanaal weer vrij baan te geven. Als dat seizoen voorbij is dan worden deze werkzaamheden voortgezet richting de stad.

1 reactie