Nieuws:
Ha, eindelijk wonen in Haren Noord – lees meer…
Door: Redactie
Gesanne de Haan en Rick Oosterhof nemen de modder in het nieuwe straatje voor lief. En ook dat de post er de eerste dagen nog niet werd bezorgd. Ze zijn toch blij met de oplevering van hun nieuwe huis in Haren-Noord.
Deze wijk begint nu te leven. Het is niet langer een naam in politieke debatten, maar een wijk waar vooral jonge mensen neerstrijken. Prachtig tussen Groningen en Haren in. Over de woning zijn Gesanne en Rick zeer tevreden: ruim en mooi afgewerkt. De nieuwe wijk is te bereiken via de Grootslaan.
1 reactie