Opinie: Bezwaar tegen bomenkap Waterhuizerweg
Ingezonden bericht:
Ik protesteer tegen de kap van de 100 jaar oude populieren aan de Waterhuizerweg. De bomen zouden nog gezond zijn. Ik wacht de berichten van de overheid af , er vanuit gaande dat de aanvraag van de gemeente nog niet is gepubliceerd. Kap van deze beeldbepalende bomen wil ik als het enigszins kan, zien te voorkomen. Het gaat nu te hard met kappen, na de meer dan 60 bomen die al zijn gekapt om het nieuwe winkelcentrum Oosterhaar (wat ik overigens graag zie komen) , te kunnen realiseren.
Mw. A. Slijkerman, Haren
3 reacties