Nieuws:
Boetes parkeergarage zijn niet altijd onherroepelijk
Door: Redactie
In onze krant keren ze geregeld terug: klachten van mensen die in de parkeergarage boetes krijgen omdat ze niet betaald zouden hebben. Het lijkt er op dat het systeem van kentekenregistratie (met camera) niet altijd goed werkt.
We krijgen nu berichten van mensen die binnen zes weken een brief aan de gemeente hebben geschreven met daarin het bewijs dat het parkeergeld van hun rekening was afgeboekt. Deze mensen krijgen het betaalde boetebedrag terug. Dat is goed nieuws. Het is wel van belang binnen zes weken bezwaar te maken en te bewijzen dat er parkeergeld is betaald.
Geen reacties