Bouwen maar; gymzaal de Meet begin 2024 gereed
Met een opgewekt gemoed heeft wethouder Carine Bloemhoff (onderwijs) vandaag het officiële startschot gegeven voor de bouw van gymzaal de Meet aan Tussenziel. De oude zaal was door brand verwoest.
Samen met kinder loco-burgemeester Finn heeft Bloemhoff het bouwbord onthuld. Ze memoreerde dat het een circulair gebouw wordt, waarbij de gevels worden bekleed met gerecyclede betontegels. Voor Haren is het belangrijk dat de gymzaal nu snel wordt herbouwd, zodat de basisscholen in de omgeving op een afstand van minder dan een kilometer hun kinderen kunnen laten sporten. “De nieuwe zaal wordt groter dan de oude”, beloofde de wethouder.
Met beleid werd, samen met Finn, het doek van het bouwbord afgetrokken, waarna applaus opsteeg. Begin 2024 wordt de opening verwacht.



Het fundament ligt er al:

3 reacties