De krant die je leest van A tot Z
Zaterdag 27 Juni, 2026
Deze post is bekeken 201 keer.

dinsdag 12 april 2016

Nieuws:

Cabrio-rit voor vrouwen in het wit: Witte wieven

Door: Redactie

Op 5 juni wordt door Tineke Krikken weer een Witte Wieven Rit georganiseerd. Vrouwen in witte kleding rijden een tocht door het Groningerland in hun cabrio.

Voorwaarde: witte kleding aan
Vertrek: 10.00 uur
Kosten 60,- p.p. inclusief lunch en diner
Aanmelden tot 1 mei: a.krikken-dijk@hotmail.com

6 reacties

D. Wijnhoudt zegt:

Lijkt me leuk. Vraag aan Mevrouw Krikken; kan ik zo bij iemand in stappen of is het noodzakelijk dat de deelnemers hun eigen cabrio meenemen?
Dit laatste hoop ik niet, anders ben ik bang dat het een feestje wordt voor de dames van de westkant van de Rijksstraatweg.

Redactie zegt: Naar wij begrepen moeten dames zelf een cabrio meenemen.

Bewoner westkant zegt:

Tja dan eerst even het dak van mijn oude Honda afzagen. Dan heb ik ook een cabrio.

InwonervanHaren zegt:

@Bewoner westkant
Tip: Even overwegen voordat je met de Honda aan de slag gaat. Als man heb je ook nog fysieke aanpassingen nodig….

Gerard zegt:

En daarna sherry drinken? Wat een vreselijke kak…………..

Tineke Huizing zegt:

5e WITTE WIEVEN RIT 27 mei 2018.
We is nog plaats om mee te rijden, van Fia500 tot …….. als het dak er maar af kan.
Super gezellig, geen kak, gewoon veel lol en plezier!!
Groetjes, 10 Team, Tineke & Tineke

Brenda zegt:

Hoe en waar meld ik me aan?

Wilt u reageren?




Wij plaatsen alleen inhoudelijke reacties. Reacties met voornamelijk slogans en kreten worden niet gepubliceerd.