Inbrekers aangehouden dankzij oplettende burgers en Burgernet – lees meer…
Vanavond rond 19.30 uur deed de politie via Burgernet een oproep na een inbraak aan de Meidoornlaan in Glimmen.
Oplettende buurtbewoners merkten dat er iets niet pluis was in de woning waar op dat moment niemand thuis was en hebben meteen de politie gebeld. Al gauw bleek dat men op zoek moest naar een witte Volkswagen Polo waarvan het kenteken was genoteerd. Hierop heeft de politie met veel mensen uitgekeken naar dit voertuig met goed resultaat. In Anloo heeft de politie de witte Volkswagen weten te traceren en de twee inzittenden van deze auto aangehouden.
Foto: Sander Graafhuis, Haren de Krant
4 reacties