De krant die je leest van A tot Z
Dinsdag 28 januari, 2020

vrijdag 23 november 2012

Nieuws:

Ludiek parkeren met je vijfhonderdje

Door: Redactie

In onze serie ‘ludiek parkeren’ hier een tafereeltje dat we kort geleden aantroffen bij de C1000 aan de Kroonkampweg in Haren. Buiten de vakken en op loopafstand van de winkels. De eigenaar kennen we niet en ook weten we niet of het ging om een spoedbezoek aan apotheek of parfumerie.  Volgens ons is de bestuurder aan de parkeerwachters ontsnapt. Toegegeven, als je a-sociaal parkeert met een Fiat 500 wekt dat minder wrevel op dan met een ‘dikke bak’. Kijk, en dat is dan weer meten met twee maten. Waarvoor excuses.

 

 

13 reacties

Hans zegt:

Politie kan toch op basis van signalering bekeuren ?
Neem aan dat het kenteken wel bekend is op de originele foto ?

Ik meen dat deze bestuurder er om vraagt. Dikke bakken in een kwaad daglicht stellen… Nu ziet men hoe het echt gaat..

Kun je met terug werkende kracht een auto wegslepen ? Deze zouden ze alsnog op moet halen en de eigenaar 360 euro in rekening moeten brengen.

Bah..

23 november 2012 om 12:41
Annemarie zegt:

Hij dacht waarschijnlijk, de auto is zo klein, hij zal wel niet opvallen.

23 november 2012 om 15:59
Geert zegt:

Er zullen vast wel veel van deze auto’s rond rijden in Haren.. Inderdaad met terugwerkende kracht kan en mag de politie bekeuren; betaalt Haren de krant mee indien er alsnog een bekeuring achter weg komt?

23 november 2012 om 16:11
benieuwd zegt:

Het ziet er verdacht stil uit in het restaurant en bij de c1000, wat is de dag en het tijdstip van deze foto? Met deze foto bewijs je niets

23 november 2012 om 16:51
A.koster zegt:

ZEIK NIET ZO!

@ harendekrant, is dit nu nieuws? topkwaliteit, echt super netjes… Hoe haal je bij inwoners nog meer bloed onder de nagels vandaan…

23 november 2012 om 17:22
Bernard zegt:

Dit was op een zondagmiddag, even voor 14.00 heb hem daar ook zien staan

Note redactie: Foto werd een middag rond 12.30 uur gemaakt, vorige week doordeweekse dag.

23 november 2012 om 18:57
Madelief zegt:

@A koster; kort lontje / jouw auto? Wat is je probleem?

23 november 2012 om 19:09
Jeroen zegt:

Wat wonen er helaas toch een boel zeikerds in Haren dat er zo moeilijk gedaan moet worden over zoiets kleins.

24 november 2012 om 09:37
De Waard zegt:

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.

25 november 2012 om 20:27
Hans zegt:

als ik m’n auto d’r neerzet staat zo’n figuur wel te schrijven..

Dus niks zeuren..
gewoon mijn terechte verwachting van gelijke behandeling.

26 november 2012 om 19:00
Snoeischaar zegt:

Andere mensen een bekeuring gunnen? Waar gaat het heen met deze samenleving..

28 november 2012 om 01:07
ik zegt:

@snoeischaar, dat raak mij nu ook !

29 november 2012 om 15:10
Hans zegt:

Ze vragen er om he..

Ik zet hem daar ook 1 x neer en heb m direct te pakken.
binnen 10 minuten.
Daarom vind ik het wrang.
Liefst zou ik zien dat je in heel Haren overal je auto neer kan zetten.
Ik parkeer ook veel voor de intermezzo, dan moet je nu en dan uit het raam kijken of dr niet zo 1 bij staat met zn boekje. Terwijl er niemand hinder van heeft.. aangezien fietsers toch de stoep niet gebruiken en wandelaars idem..

29 november 2012 om 18:30

Wilt u reageren?