De krant die je leest van A tot Z
Vrijdag 26 Juni, 2026
Deze post is bekeken 73 keer.

vrijdag 18 maart 2016

Nieuws:

Observaties van een dorpsgenoot: wat gebeurt er aan de Esserweg?

Door: Redactie

Door: haweha

Mensen die zich via de Kerklaan richting stad en omgekeerd begeven vragen zich af wat er aan de Esserweg gebeurt. De bomenkap, die reeds in november 2014 door de gemeente bekend werd gemaakt, had als aanleiding dat ter plaatse het zogenaamde Gasopslag-station ( GOS ) wordt uitgebreid. Dit vindt dus plaats aan het eind van de Kerklaan tussen de rijbaan en het fietspad. Of wel, bij de grens met Groningen, vlak voor het fietspad Esserhaag naar de Helper-zoom. De Gasunie werkt hiermee aan vernieuwing van het gastransport-netwerk.
Het terrein wordt bewaakt door zogenaamde Surveillange camera’s.

3 reacties

Knarf zegt:

gasontvangstation

zuchtje zegt:

surveillance camera’s

Konzogeen naamverzinnen zegt:

Ik meende dat ze daar het fietspad rechtdoor wouden laten lopen??? dat ie in 1 stuk door zou lopen naar helperzoom en dan niet meer langs de sloot tussen het fietspad en de begraafplaats in.

Wilt u reageren?




Wij plaatsen alleen inhoudelijke reacties. Reacties met voornamelijk slogans en kreten worden niet gepubliceerd.