Paviljoen van de Dame wordt geeft nieuwe glans aan kustlijn Paterswoldsemeer – lees meer…
Gisteren werd het nieuwe Paviljoen van de Dame (gelegen achter het Familiehotel) officieel geopend. Het was een samenzijn voor genodigden uit alle hoeken van de regionale zaken- en horecawereld. Stralend ontvingen de eigenaren Imogen Wills en haar man Bert Westerhof de honderden gasten. Het afgelopen jaar hebben zij een paviljoen gebouwd dat nieuwe glans gaat geven aan de kustlijn van het meer. Voor ontmoeten, eten en drinken. Met een prachtig uitzicht over het meer.
De skyline van Haren, met de dorpskerk als blikvanger in de verte. Rechts De Paalkoepel en Sociëteit VWDTP. Zomaar een paar markante punten die je ziet als je neerstrijkt bij De Dame. Het was begin van de vorige eeuw al een geliefde plek om te toeven, toen was hier Paviljoen Het Vergulde Anker gevestigd. Gelegen achter de tennisbanen van het Familiehotel. De plek is dezelfde, maar verder herinnert niets meer aan die uitspanning. Wills en Westerhof hebben een geheel nieuw horecebedrijf gebouwd, met steigers, terrassen en binnen een trendy restaurant. Vanaf heden geopend voor het publiek. Men bereikt De Dame via de inrit van het Familiehotel. Een weggetje leidt de gasten naar de boorden van het meer, waar genoeg parkeerruimte is.



Bert Westerhof en Imogen Wills ontvingen de gasten persoonlijk.

1 reactie