Peiling over huishoudelijke thuiszorg
Het CDA wil weten wat het gevolg in Haren is van het nieuwe kabinetsbeleid. Den Haag wil korten op de vergoeding van huishoudelijke thuiszorg. Anderzijds wil Den Haag dat mensen langer zelfstandig thuis wonen. Dat kan wrikken. Het CDA wil ten strijde trekken tegen het korten op huishoudelijke thuiszorg.
Wat vindt u? Is het logische dat de overheid deze vorm van hulp vergoedt? Of vindt u dat huishoudelijke taken door mensen zelf betaald moeten worden of door familie verricht moeten kunnen worden? Geef anoniem uw visie en u ziet direct wat anderen ervan denken. Dank u.
3 reacties