Nieuws:
Raad bijeen in extra vergadering
Door: Redactie
De gemeenteraad van Haren vergadert vanavond in een extra bijeenkomst over het plan van aanpak ‘Beterr Haren’. Daarin gaat Haren aantonen zelfstandig te kunnen blijven.
Parallel aan dit plan van aanpak loopt een tweede spoor. Onder leiding van de provincie gaat Haren aanschuiven bij overleg om te komen tot een fusie met Groningen en Ten Boer. Daarover gaan raadsfracties morgen bij de provincie op bezoek voor een eerste gesprek.
Geen reacties