Nieuws:
Schaatsen in Noordlaren dankzij werkers in de nacht – lees meer…
Door: Redactie
Gisteravond rond 20.00 uur gingen de mannen van de ijsvereniging in Noordlaren aan het werk. De baan achter de voormalige school werd sneeuwvrij gemaakt en toen kon het waterballet beginnen. Giertanks werden gevuld met water en dat water werd weer ‘uitgereden’ met de hulp van sproeikoppen en trekker. De gehele nacht werd er doorgewerkt.
Voorzitter Jan-Geert Veldman liet vanochtend al doorschemeren dat hij niet rekent op een marathon, maar wel op schaatsende jeugd in zijn dorp. Ijsmeester Gezinus van Iren leverde deze dag inderdaad weer een mooie ijsvloer af. In Noordlaren wordt dan ook weer naar hartelust geschaatst.
Foto’s: Sander Graafhuis.

Geen reacties