‘Skating by night’ was succes in Oosterhaar
Het was een groot succes, zegt Bastiaan Bakker van Installatieburo Haren. Hij zorgde samen met anderen dat afgelopen zaterdagavond met verlichting kon worden geschaatst op de alternatieve ijsbaan aan de Klaverlaan in Haren. Bakker zegt dat veel mensen zich hebben afgevraagd of dit zaterdag a.s. niet opnieuw mogelijk is. Anderen vinden dat de gemeente Haren wellicht kan aanhaken bij het projectje.
Afgelopen zaterdag werkten aan dit particuliere initiatief mee: Installatieburo Haren (kachels, lampen en aansluiten), Zorgboerderij (stroom), C1000 Anjerlaan (chocomelk) en de scouts van Look Wide Haren (tent, vuurtonnen).
1 reactie