Torion Haren slaat nieuwe weg in, directeur vertrekt
Directeur Fred Landwaart vertrekt per 1 april bij de Harense welzijnsorganisatie Torion, waar ongeveer vijftien mensen werken. In een verklaring stelt Landwaart dat Torion aansluiting wil zoeken bij een grote broer of zus in de welzijnsbranche. Hij vindt het een passend moment om een andere uitdaging te gaan zoeken.
Torion levert welzijnsactiviteiten in Haren en doet dat in opdracht van de gemeente. Torion is, zo vindt men zelf, als organisatie te klein en ook te kwetsbaar geworden. Schaalvergroting moet zorgen voor meer armslag. Men kan nog niet zeggen bij welke grote organisatie Torion wil aanhaken. Daarover heeft het bestuur ook naar medewerkers nog geen mededeling gedaan.
Wat Fred Landwaart gaat doen en of hij al een nieuwe baan heeft, is niet bekend gemaakt.
Geen reacties