Nieuws:
Voormalige wasserij Bouwman Haren gekraakt
Door: Redactie
Het pand van de voormalige Wasserij Bouwman aan de Kromme Elleboog in Haren is gekraakt door een groep Groningers. Zij hebben de eigenaar van het pand, dat al jaren leeg staat, meegedeeld dat er als een goed huisvader voor zullen zorgen. De eigenaar overweegt nu een kort geding om de krakers uit het pand te krijgen, zodat het verkocht kan worden.
De gemeente houdt de situatie in de gaten met het oog op de volksgezondheid, omdat in het pand asbest zit.
1 reactie