Wethouder Michiel Verbeek: “We kregen de tijd tot 1 juni en nu opeens niet meer”
Wethouder Michiel Verbeek zegt verrast te zijn door de brief van de provincie, die nu ingrijpt en Haren dwingt over fusie te gaan praten met de gemeente Groningen.
Verbeek: “In maart schreef de provincie nog dat we tot 1 juni tijd hadden om te bewijzen dat we zelfstandig kunnen blijven. Daarbij adviseerde men ons om ook met Groningen te spreken, maar de raad heeft dat advies niet willen volgen. Dus ik ben wel verrast dat dan opeens blijkt dat men niet langer wil wachten en ingrijpt.”
3 reacties