“Wij zijn buren, aangenaam kennismaken”…… – lees meer…
Deze week werd het startsein gegeven voor de bouw van zestig woningen door Geveke aan de Grootslaan. Het is de tweede fase van het omstreden plan DHE (Haren Noord). Alle deernis leek voorbij te gaan aan de mensen die een kavel wisten te bemachtigen (na loting). Ze konden woensdag hun kavel bereiken via het (nu nog onverharde) wegennet. Ze konden de ruimtelijke sfeer van dit stuk groen tussen Haren en de stad ervaren. En…kennismaken met hun toekomstige buren. Jonge mensen, vol verwachting en met zin in de toekomst. Voorjaar 2016 worden de woningen opgeleverd.

5 reacties