Nieuws:
Aanrijding in Glimmen
Door: Redactie
Woensdagmiddag zijn drie auto’s met elkaar in botsing gekomen in Glimmen.
Dat gebeurde op de Rijksstraatweg ter hoogte van manege De Bongerd. Ambulancepersoneel onderzocht de bestuurders, maar niemand hoefde naar het ziekenhuis.
Een bergingsbedrijf voert de auto’s af. Ter plaatste staat een file.
Foto: 112 Groningen/Haren de Krant

Geen reacties