De krant die je leest van A tot Z
Dinsdag 19 november, 2019

maandag 14 oktober 2019

Nieuws:

Heerlijk Haren ondanks matig weer toch een succes

Door: Redactie

Afgelopen weekend stond Haren weer in het teken van het foodfestival Heerlijk Haren!
De organisatie kijkt terug op een zeer geslaagd event, ondanks het weer trok het culinaire feetsje veel bezoekers. Iedereen zat heerlijk warm en droog en de hapjes en drankjes vloeiden rijkelijk.

Dit jaar is ervoor gekozen om het event tegelijk met de 4 mijl-4-you te organiseren. Om elkaar te versterken. De organisatie denkt erover om volgend jaar het event ook de zondag van de 4 mijl te laten plaats vinden. Drie dagen Heerlijk Haren dus.

Heerlijk Haren wordt georganiseerd door de ondernemersvereniging Ondernemend Haren onder het label “Ervaar Haren”

8 reacties

antoine zegt:

“Hapjes en drankjes vloeiden rijkelijk…” Werd er alleen soep geserveerd?

14 oktober 2019 om 19:58
Herman zegt:

Ik vond de keuze qua culinair maar matig! Is er geen ruimte voor Surinaams / Indisch / Chinees / Pakistaans / Grieks / Spaans / etc.. ? Of houden we het alleen maar voor en onder de Harener ondernemers? Waar was Bruns trouwens?

Verder vraag ik mij af waarom de muziek altijd zo hard moet? Nu kon je niet eens fatsoenlijk een gesprek voeren. Beetje op de achtergrond is prima, hoef je ook niet tegen elkaar te schreeuwen om je verstaanbaar te maken.

En verder; Op vrijdag zat de patatbakker in het donker, slordig! En Waarom kon men niet de overgebleven muntjes inruilen?

15 oktober 2019 om 08:05
InwonerVanHaren zegt:

@Herman
Gelukkig dan ben ik blijkbaar niet de enige die liever iets minder luide muziek wens. Voor mij is herrie altijd het excuus om weg te blijven.

MAAR BLIJKBAAR IS LUID DE NORM, PAS DAN IS HET GEZELLIG! DAT SNAP JE TOCH WEL. IK ZEG DDAATTT SSSNNNAAAPPP JJEE TTTOOOCCCHHH WWWEEELLL.

15 oktober 2019 om 10:03
Ondernemend Haren zegt:

@Herman
Als organisatie willen wij zeker meerdere verschillende “keukens” aanbieden maar als de restauranthouders niet willen/ kunnen dan gaat het over.. Als u nog een aantal suggesties heeft horen wij dit natuurlijk graag!

De muziek stond inderdaad wat hard vrijdag, dit was zaterdag niet het geval. Maar volgende keer kunt u gerust even naar de Dj lopen om aan te geven dat de muziek zachter wat prettiger is, dat is natuurlijk ook voor iedereen verschillend.. 😉 Dat de “patatbakker” in het donker zat was helaas een gevalletje van overmacht binnen dat bedrijf iedere standhouder is verantwoordelijk voor zijn eigen stand.. Zal volgend jaar vast niet weer gebeuren!

Bedankt voor uw berichtje en ik hoop dat u ondank u puntjes ook heeft genoten van dit event!

Groet,
Daphne- Ondernemend Haren

15 oktober 2019 om 13:07
Paul zegt:

Hoewel ik initiatieven als Heerlijk Haren toejuich vind ik de muntjes wel een dingetje.
In het tijdperk van mobiele pin is dat veel klantvriendelijker.
Als er dan toch voor muntjes wordt gekozen is het wel zo klantvriendelijk om deze weer in te kunnen leveren bij niet gebruik of desnoods geldig te laten blijven voor de volgende editie.
Wat diversiteit betreft wellicht volgend jaar denken aan de chinees en het nieuwe tapas restaurant.

17 oktober 2019 om 11:32
Q zegt:

Hoorde de kermiskraam bij de brinkhorst er ook bij? want leek beetje erbuiten te vallen als dit wel zo was… Had denk ik beter erbij betrokken kunnen worde

17 oktober 2019 om 21:20
Harenaar zegt:

Eens wat betreft die muntjes. Waarom niet gewoon muntjes gebruiken die we allemaal kennen?
50 cent, 1 euro, …
Ik kan me voorstellen dat het onhandig is voor de kraam-houders om geld te wisselen, maar in plaats van plastic muntjes kun je toch ook gewone munten verkopen?

18 oktober 2019 om 09:44
Ondernemend Haren zegt:

@Paul, de muntjes kunnen volgend jaar gewoon weer gebruikt worden.Deze zijn onbeperkt geldig.. Aangezien er alleen per pin betaald kan worden (uit veiligheid) is het lastig om geld weer terug te storten..
de chinees en het nieuwe tapas restaurant is uitgenodigd voor dit jaar, en uiteraard ook weer voor volgend jaar!

@Q, ja de kermiskraam zou in eerste instantie ook naast het plein komen te staan maar door meerdere afscheidsdiensten in de kerk hebben we besloten deze meer op afstand neer te zetten, uit respect voor de nabestaanden.

Groet,
Daphne-Ondernemend Haren

23 oktober 2019 om 22:00

Wilt u reageren?